Stiri Economie

Stiri Economie
 Stiri

ZF Live. Ovidiu Tunaru, Nestlé România: "Tendinţa este spre o reţetă cât mai mare, modelul american, large, extra large, să ajungem la cantităţi mai mari de cafea decât obişnuim să consumăm în prezent"

Aparatele de cafea întâlnite din ce în ce mai des nu doar în birouri, ci şi în supermarketuri sau spaţii publice constituie o piaţă cu potenţial de creştere, în România existând aproximativ 100.000 de astfel de aparate, potrivit estimărilor lui Ovidiu Tunaru, country business manager Nestlé Profesional România, divizie a grupului elveţian Nestlé, invitat la ZF Live. (Citeste articolul original)

Articol din 19 Oct 2016

Sursa stire: ZF.

STIRI SIMILARE

STIRI Economie

Nestlé România are în plan un buget anual de 5 mil. euro pentru a extinde reţeaua de aparate de cafea la care se poate plăti cu cardul. „Aparatele sunt întâlnite în supermarketuri, în birouri, spaţii publice, gări, autogări. Este încă loc de creştere“.

STIRI Economie

Nestlé Professional umple „golurile“ lăsate de scăderea numărului de automate de cafea din HoReCa şi birouri cu locaţii în gări, autogări şi supermarketuri. Businessul Nestlé România, operat integral pe o singură entitate juridică, s-a ridicat la 933 mil

STIRI Economie

Cât de mare este piaţa aparatelor de cafea şi câte corporaţii optează pentru aceste servicii? Urmăriţi ZF Live luni 17 octombrie 2016, de la 12:30 la 13:00 cu Ovidiu Tunaru, country business manager al Nestle Profesional România

STIRI Economie

Elveţienii de la Nestlé o numesc pe Silvia Sticlea la cârma operaţiunilor din România, după ce Leszek Wacirz, care a coordonat activitatea companiei pe plan local în ultimii patru ani, a fost numit Market Head pentru operaţiunile din Turcia

STIRI Economie

Fostul director de vânzări al Nestlé România, promovat să conducă businessul din mai multe ţări din regiune. Laurenţiu Dimitriu lucrează de 20 de ani pentru grupul elveţian, începându-şi cariera în Nestlé ca national sales manager