Stiri Economie

Stiri Economie
 Stiri

Analiză ZF. În comerţul alimentar din România lupta pentru putere este printre cele mai strânse din regiune: primii cinci jucători au doar 45% din piaţă, faţă de 70% în Cehia

„Comerţul cu dominantă alimentară din Europa de Est creşte moderat de câţiva ani. O schim­bare majoră a ulti­milor ani este declinul rapid al comerţului tradi­ţio­nal care lasă locul ma­ril­or nume mo­der­ne. Piaţa se va consolida şi maturiza în urmă­torii ani, cu marii jucători care vor expe­rimenta la nivel de noi formate şi ino­va­ţii în domeniul digital“, spun ana­liştii companiei de cer­ce­tare de piaţă Euro­mo­nitor. (Citeste articolul original)

Articol din 6 Iul 2020

Sursa stire: ZF.

STIRI SIMILARE

STIRI Economie

Radiografia comerţului alimentar din România: Lanţurile străine au ajuns la 80% cotă de piaţă în Bucureşti şi au sărit de 50% în toate regiunile din ţară

STIRI Economie

Comerţul alimentar la raport: magazinele de discount au câştigat 5% cotă de piaţă în doi ani, mâncând de la hipermarketuri şi magazine tradiţionale

STIRI Economie

ANALIZĂ ZF. Cele mai puternice cinci grupuri din comerţul modern „mănâncă“ împreună 72% din vânzările de aproape 70 mld. lei. Până în 2024 piaţa se va concentra şi mai tare la vârf

STIRI Economie

ANALIZĂ ZF. Online-ul a ajuns să mănânce peste 5% din comerţul alimentar european în pandemie. În România cota de piaţă a acestui canal e abia la 1%, dar creşte. În timp ce supermarketurile au rămas stabile, hipermarketurile şi alte concepte de magazine

STIRI Economie

Cum şi-au împărţit mallurile şi centrele comerciale jucătorii din comerţul alimentar: Domină hipermarketurile, dar supermarketurile şi magazinele de discount îşi fac loc mai ales în provincie